Geoblog.pl    saraipiotr    Podróże    Tajlandia 2009    Witaj Polsko

Witaj Polsko

Polska, Gdynia
Przejechano 20685 km

No i jesteśmy po 40 minutach lotu w Gdańsku.
To ostatni punkt naszej wyprawy ,cieszymy się że tam gdzie zaczeliśmy to dziś kończymy podróź.Wszytsko co zaplanowaliśmy to udało nam sie zrealizować.Napewno jeszcze wybierzemy sie do Tajlandii,bardzo nam sie tam podobało ,atmosefra jaka tam panuje jest nie do opisania .Jeszcze wczoraj chodziliśmy w krótkich spodenkach i klapkach uciekając przed słońcem, a w Gdańsku oczywiscie deszcz i bardzo zimno.

INFORMACJE O PODRÓŻY:Całą podróż zaplanowaliśmy sami, głównie korzystając z książkowych przewodników,najlepszy okazał sie PASCAL,,Przewodnik praktyczny,,
W internecie często dużo sprzecznych informacji,naszą nastepną podróż napewno zaplanujemy ponownie korzystając z przewodnika a nigdy juz z biura podrózy.Rezerwacje samolotów robiliśmy przez terminal A oraz AIR ASIA.
Rezerwacja noclegów AGODA.COM (opłata przez internet)
BOOKING.COM (opłata na miejscu)
Komunikacja w Bangkoku: BTS(kolejka nadziemna),taxi , tuk tuk (najtańszy)nocleg VIENGATAI
Komunikacja Phuket(tuk tuk,autobusy(najtańsze i najlepsze!)
Najlepsze miejsce to jednogłośnie rajskie wyspy Phi PHi ,polecamy nocleg w Phi Phi Hotel **